Forum

Belangrijk! Op dit forum kan je discussiëren, je mening geven, grappen maken,... Het is niet de plaats om mensen uit te schelden, te beledigen, racistische of andere kwetsende opmerkingen te maken. Ongepaste reacties worden verwijderd. Bij herhaalde inbreuk wordt de schrijver uit dit spel verwijderd.

Pronoweb Forum > Eerste Klasse > Wat gaat er mis in krc genk!

Wat gaat er mis in krc genk!

Zumaboy 05/10/09 20:11

Ik denk dat Vanhaezenbrouck niet geschikt is voor genk
jammer want ze hebben toch uitblinkers

Glen 05/10/09 22:52

Men verwacht veel te veel van Genk.
Tuurlijk gaat Genk geen kampioen spelen.. ze gaan zelfs nog serieus moeten knokken voor bij de eerste 6 te geraken.
Maar 't is een feit dat ze momenteel wel onder hun waarde gerangschikt staan. Ze hebben in mijn ogen ook al een heleboel verdiende punten verloren, hadden in heel wat wedstrijden meer verdiend dan ze gekregen hebben. Maar hoe dan ook vind ik Vanhaezebrouck geen al te beste trainer voor Genk.. meer zelfs: ik zie de laatste weken in hem een 2e Jacky Mathijssen.. altijd maar zeuren en zeuren. Hoe dan ook, de realiteit is dat Genk naar mijn mening 't dringend over een andere boeg zal moeten gooien.

PS: ik ben GEEN Genk-supporter, maar ben eveneens NIET anti-Genk.
Dit is dus mijn eigenste objectieve mening.

magic k.v 06/10/09 15:42

genk heeft al een paar jaar naeen de verkeerde transfers gedaan! en mss wel een slechte groeps sfeer

joe dalton 08/10/09 17:38

te weinig punten

nielsantwerp 09/10/09 23:31

ZE KUNNEN BETER 7 EINDIGEN EN DAN VOOR DE EUROPA LEAGUE SPELEN WANT TOP 6 IS ALLEEN PRIJS VOOR DE 1 STE 3

xmathieux 10/10/09 10:29

Wat zit er nu in Genk ??? Het trekt toch op niets...
Vanhaezebrouck kon kortrijk niet meer goed zetten en nu moet hij genk goed zetten dat gaat niet :)p

VinceThePrince 11/10/09 00:37

Heintje is nen debiel!

Fcbruges.. 11/10/09 20:57

genk zit in e dipje en dat zal wel ovrgaan
maar tvolgende dipje is voor standard , en da zal niet ovrgaan

Meyer 14/10/09 22:06

vadis odjidja ofoe heeft groot gelijk. grtz

SallyD 16/10/09 15:14

Alé, dan heeft Genk al een dipje van 3 jaar!
Hein is niet geschikt als trainer!
Een Jacky Mathijsen zou ik graag zien komen in Genk.
Maar ook Frank Vercauteren vind ik een goede trainer.
Een trainer die aanvallend voetbal brengt, daar wachten de trouwe genksupporters op!